Autor Téma: street port rx8  (Přečteno 1438 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Offline oku

  • Newbie
  • *
  • Příspěvků: 9
Re:street port rx8
« Odpověď #15 kdy: Leden 05, 2018, 09:26:53 dopoledne »
na novem 230 konovym motoru pri realistickem 7% zisku to bude cca 18 koni...
pokud pri rebuildu nebudete davat nove rotorhousingy, ale pouzijete prumerne opotrebene stare, bude seriovy vykon kolem 200k (spis min) a zisk do 15koni (spis min)

racingbeat ve sve uprave zveda omezovac otacek, aby tam nejaky narust vykonu byl...pri zachovani serioveho rev-limitu bych ten narust pocital 5% max..

18 koní není zase tak moc na to, kolik je s tím práce.
Dalo by se zhruba shrnout, jaká úprava 13B-MSP přináší jaký výkon?
Vím, že to záleží na konstelaci, naladění ecu, sání, výfuk, atp. ale alespoň zhruba. Na zahraničních fórech je toho mraky, ale přijdou mi tam ty informace dost zmatečné a ničím nepodložené.

Vezměme nové housingy, tedy 170 kW startovní hodnotu.

streetport: 7%
bridgeport: ?
bridgeport + housingy s PP: ?
vliv posunu omezovače na vyšší hodnotu:?
další možnosti?

Co se mé situace týká, asi tento rok odraubuju standardní motor, protože jel pěkně a budu ladit spíše šasi.
Pokud mě to auto nebude moc zlobit, podíval bych se přes rok nebo příští zimu na motor.
Teď budu rád, když stihnu první závod..

Offline Mirek rx8

  • Newbie
  • *
  • Příspěvků: 12
Re:street port rx8
« Odpověď #16 kdy: Leden 06, 2018, 12:38:34 dopoledne »
Myslím, že úprava "street port" není tak o přidání kW, ale o možnosti touto úpravou zvednout otáčky motoru, aniž by výkon za touto hranicí výrazně klesal. Je pak širší pásmo využití výkonu motoru.
« Poslední změna: Leden 06, 2018, 01:06:26 dopoledne od Mirek rx8 »

Offline Maykl

  • Newbie
  • *
  • Příspěvků: 9
Re:street port rx8
« Odpověď #17 kdy: Leden 06, 2018, 01:16:58 dopoledne »
Me spis zarazi proc tolik klesne vykon motoru pri pouziti starsich housingu, kdyz se vymeni veskere listy na rotoru a komprese by mela byt stejna jako u noveho motoru, samozrejme po zabehnuti. To ma na to takovy vliv?

Offline Mirek rx8

  • Newbie
  • *
  • Příspěvků: 12
Re:street port rx8
« Odpověď #18 kdy: Leden 06, 2018, 02:14:10 dopoledne »
Nejsem uplně kovaný ve wanklech, ale řekl bych že v pístovém motoru běhají kroužky po dráze nepoměrně kratší. Řekněme že dáme nové kroužky do mírně oválného válce. Kroužky si časem sednou, protože dělají pohyb po relativně krátké dráze ve dvou směrech.
Wankel se točí dokola v patvaru:-) a těsnost se nesrovná otíráním.
« Poslední změna: Leden 06, 2018, 02:21:17 dopoledne od Mirek rx8 »

Offline hIGGI

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Příspěvků: 3904
    • http://rx7cz.net
Re:street port rx8
« Odpověď #19 kdy: Leden 06, 2018, 10:12:52 dopoledne »
Pistovy motor umoznuje pri generalce udelat vybrus, dat vetsi pisty a docilit stejne tesnosti valec vs. pist jako u noveho motoru.
To u wanklu dost dobre mozne neni a pouzite housingy obzvlaste u rx8 jsou vetsinou v ne prilis dobrem stavu....
GT35R FC3S

Offline zitnyp

  • Newbie
  • *
  • Příspěvků: 10
Re:street port rx8
« Odpověď #20 kdy: Leden 06, 2018, 12:33:33 odpoledne »
To klesnuti vykonu tezko rict, uz chvili zvazuju ze bych RX8 na brzdu vzal, kompresne na tom jsem rekneme spis nic moc, nez dobre. Ale vyrovnane, rozhodne ne ve stavu noveho motoru. Repasi bez vymeny housingu a srovnani ironu podle me (myslim ze to HiGGi i potvrdi) nelze dosahnout stejnych kompresi jako u repase bez techto dilu, coz jsme zpet u toho, ze to uz si muzu koupit remanufactured motor z Mazdy, pripadne novej, protoze takovejhle rebuild ve finale bude podobne drahej.

oku: ty budes pouzivat seriovou jednotku nebo nejakej haltech, pripadne neco jinyho? Ja mam v aute serii a mam k ni Access Port, mam posunutej dwell na civkach (mam LSkovy). Pocitove to jede dobre, Do tak razantnich uprav jako jedes ty jsem se nevydal, protoze to chci mit idealne "street legal" v ramci nejakych rozumnych mezi.

PS: dej vedet az vyjedes treba nejakej Most na testovacku, dorazim se podivat, mam to sice 200km, ale tohle me zajima :)

Offline Mirek rx8

  • Newbie
  • *
  • Příspěvků: 12
« Poslední změna: Leden 06, 2018, 04:52:52 odpoledne od Mirek rx8 »

Offline zitnyp

  • Newbie
  • *
  • Příspěvků: 10
Re:street port rx8
« Odpověď #22 kdy: Leden 06, 2018, 05:41:19 odpoledne »
Sak ja nerekl, ze to nejde :) Ja jen rikam, ze pokud to nema novy housingy a zbrouseny irony, tak to proste nebude supr, nebude to spatny, ale supr to nebude :)

Offline oku

  • Newbie
  • *
  • Příspěvků: 9
Re:street port rx8
« Odpověď #23 kdy: Leden 06, 2018, 09:37:51 odpoledne »
Duvod streetportu kvuli vyssim otackam jsem nevedel,ale dava to smysl,kdyz standardni motor v tech  8500 ot. umira.

S temi novymi housingy to ma neco do sebe. Resp. nez repasovat tak to dukladne motor,to ma opravdu vetsi smysl koupit novy a ten predelat...pokud tedy clovek honi vykon a ne jen spolehlivost.

Jednotku zatim nemam doresenou. Zatim pojedu standardni. Mam sikovnyho elektrikare,ktery by se snad mel do ni dostat. Rad bych se zbavil imobilizeru a trochu to na brzde doladil. Civky mam taky.pripravene AcDelco na LS2. Takhle sezona bude hodne vyvojova..auto je prekopany cele od zakladu.

Pojedu SOP a Carbonii...jeste nevim,ktery uprednostnim. Ale v breznu chci poprve testovat. Most mam nejblize..ale kdyz se podivas na kalendar...jede se i Brno a Slovakiaring

Offline Maykl

  • Newbie
  • *
  • Příspěvků: 9
Re:street port rx8
« Odpověď #24 kdy: Leden 07, 2018, 12:38:54 dopoledne »
dekuju za reakce, to dava smysl, jsem zase o neco chytrejsi co se tyce wankela :-)